Veresegyházi Waldorf Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola

A szív, a kéz és a fej iskolája Veresegyházon

A szív, a kéz és a fej iskolája Veresegyházon

Íme, a 2015/16-os tanév első osztály tanítója

2015. április 03. - Arany M. Gábor


elsos_tanito_kicsi.jpgVlaszák Andrea a nagykőrösi Károli Gáspár Református Egyetem Tanítóképző Főiskolai Karán végezett tanítóként. „Nagyszerű tanáraim voltak, jó alapokat adva a tanításhoz emberileg és szakmailag egyaránt. A diploma megszerzése után differenciál-pedagógiát hallgattam, de más területek is vonzottak” – mondja a leendő első osztály tanítója, aki az alábbi cikkben mutatkozik be. Fogadjátok szeretettel, az iskola mindennapjaiban már részt vesz, aki felénk jár, találkozhat vele!

Vlaszák Andrea, a 2015/2016-os tanév első osztály osztálytanítója

elsos_tanito.jpgDiákéveimben, és munkám során is foglalkoztatott a kérdés, hogyan lehetne a tanulást szórakoztatóbbá, hatékonyabbá tenni. Hogyan lehetne azokat a belső akadályokat felszámolni, ami visszafog egy sikeres életúton való haladást. A létünk lényege az igazi nagy cél megtalálása, és követése személyre szabottan. Ekkor kezdtem el kineziológiát tanulni.

A tanulási problémák okát a kineziológia módszerével könnyen fel lehet deríteni és kezelni. Sikeresebbé lehet válni az élet minden területén. Több évnyi kineziológus munkatapasztalat után, két évig egy magán napköziben dolgoztam, de tanítottam egy veresegyházi alapítványi iskolában is, illetve munkámmal segítettem az iskolához tartozó óvoda mindennapjait is.  

Nyári táboroztatásokban is aktívan részt vettem. Több kézműves foglalkozást is tartottam a gyermekek részére (agyagozás, gyöngyfűzés, batikolás, fémdomborítás, origami, stb…).

Csodákat élnek meg az élménytanulás folyamán

A tanítást, a tanulókat nagyon megszerettem, a tapasztalataim alapján elmondható, hogy a családias légkörben történő tanítás nagyon hatékony. A kisiskolásoknál a művészeti oktatás, a természet közeliség és a készségtárgyak szerepe kulcsfontosságú. Alkalmam volt betekintést nyerni a Veresegyházi Waldorf iskola tanulóinak munkájába. Minden tanár nagyszerű tanító és személyiség. A Waldorf-oktatásban igazi csodákat élnek meg az élménytanulás folyamán.

Nagyon hálás vagyok, hogy megismerhettem közelebbről ezt a faja oktatási rendszert, amelyet magam is régóta kerestem és vágytam. Nem kisebb feladatra vállalkozom, mint hogy nyolc éven át tanítsak egy induló osztályt.

Felvételiről további információ, jelentkezési lap ide kattintva érhető el.

A bejegyzés trackback címe:

https://veresiwaldorf.blog.hu/api/trackback/id/tr567336870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása